søndag 29. mai 2016

Strikkeveske

Jeg fikk denne strikkevesken til jul for å ha stående hjemme og slippe å ha garn liggende over alt. Veldig fornøyd med vesken og det er topp å ha en sånn veske å ha garnet i. Veska fås i flere farger og er foret slik at strikkepinnene ikke går inn i den tova yttersiden. Den har også to lommer på utsiden hvor du kan oppbevare strikkepinner eller andre små ting som trenger litt mindre plass. Veska er laget av arbeidere i Nepal som får ekstra betalt for den, slik at ved å kjøpe denne veska gjør du faktiskt en god tjeneste samtidig. 


Eneste minuset er at den er litt stor slik at den er tungvinn å ta med seg, samtidig som jeg trur at håndtakene har godt av å ikke bli løftet hele tiden da det er laget av tovet ull(usikker på om det er noe forsterkning inni), jeg har derfor bestilt ei mindre lettere strikkeveske som jeg kan ta med på kortere turer når bare et strikkeprosjekt skal være med eller som jeg kan ta med meg ut på verandaen dersom det er fint vær å strikke ute ( denne skal dere få se bilde av når jeg får den).


Veska kan bland annet handles her , vet den finnes mange andre steder å (min er kjøpt på Røros når strikketoget var der i fjor).